SP Goirle doet mee met de verkiezingen

10 december 2013

SP Goirle doet mee met de verkiezingen

De SP doet definitief mee met raadsverkiezingen in Goirle met een vertrouwde kandidatenlijst. Fractievoorzitter Deborah Eikelenboom is lijsttrekker en raadslid Arno de Laat staat op plaats twee. Zowel de SP-leden in Goirle als het partijbestuur heeft deelname aan de verkiezingen goedgekeurd.

Verder staat de vierentwintigjarige Stijn van den Brekel als benjamin van de lijst op plaats drie. Van den Brekel is momenteel student journalistiek. Op plaats vier staat Kees Joosten. Joosten is bekend als schrijver van het boek ‘Een verloren dag’ over zijn wereldreis die hij in 1974 maakten. Afdelingsvoorzitter Jan van den Brekel staat op plaats vijf, hij is gastvrijheidcoach in verschillende zorginstellingen.

In 2010 was Geert van Ostaden lijsttrekker, hij overleed in 2011. De partij had van Ostaden graag opnieuw op de lijst gehad. De partij gaat in zijn geest verder. Uit eerbetoon staat zijn broer Willem van Ostaten als lijstduwer op plaats veertien.

De rest van de lijst ziet er als volgt uit:
01. Deborah Eikelenboom
02. Arno de Laat