SP Goirle start de WMO - Enquête

25 maart 2011

SP Goirle start de WMO - Enquête

SP Goirle start een enquête over de voorzieningen van de Wet Maatschappelijke Ondersteuning (WMO), dat kan gaan om huishoudelijke zorg, de regiotaxi of rolstoelen.
Gebruikers en andere gezinsleden als ouder, kind of partner mogen deze enquête ook doen, want als mantelverzorger heeft u hier ook veel mee te maken.

De reden voor deze enquête is dat de gemeente op het WMO beleid wil bezuinigingen met 320.000 euro, wij als SP zijn het hier niet mee eens! Dit bracht ons op het idee om de mening van de burgers te vragen, vandaar deze enquête. De centrale vragen in de enquête zijn: Bent u tevreden over de voorzieningen en wat zou er volgens u anders kunnen.

Met veel meningen van de burgers staan we sterker in de raad. Maar elke mening is natuurlijk voor de SP goud waard.

Maakt u gebruik van de WMO of bent u mantelverzorger, doe dan mee met de WMO-enquête. Bij voorbaat dank voor u medewerking en succes met het invullen van de vragen.

Ga naar de WMO-enquête.

Update: De enquête wordt niet meer afgenomen, u kunt deze niet meer invullen.