Lijsttrekker Deborah Eikelenboom; "Wij zijn klaar voor een 100% sociaal Goirle en Riel "

22 januari 2014

Onlangs was in het nieuws dat diverse partijen in het land moeite hebben om kandidaten op de lijst te krijgen voor de gemeenteraadsverkiezingen van 19 maart. Ik ben blij en trots dat we dat probleem niet kennen bij de SP in Goirle. Er staat een enthousiaste ploeg kandidaten klaar die zich wil inspannen voor een 100% sociaal Goirle en Riel.

Onze lijst is consistent want we zien veel mensen terug die er in 2010 ook bij waren en die actief betrokken zijn bij de fractie. Geen 1dagsvliegen. Deze mensen weten waar de SP voor staat ; gelijkwaardigheid, solidariteit en menselijke waardigheid.

Kernwaarden die meer dan ooit belangrijk gaan worden voor onze inwoners van Goirle en Riel nu gemeenten er nieuwe taken bij krijgen, allemaal taken waarbij het om mensen draait. Bijvoorbeeld thuiszorg, arbeidsparticipatie en jeugdzorg. Op onze lijst zien we mensen die werken in de zorg maar ook mensen die zelf zorg ontvangen of mantelzorger zijn. Wij hebben dus een flinke dosis ervaring in huis. Verder zien we op onze lijst zelfstandige ondernemers, mensen uit het onderwijs en mensen die werkzaam zijn in de sector kunst en cultuur. Kandidaten waar ik veel vertrouwen in heb. Kortom: Wij zijn klaar voor een 100% sociaal Goirle en Riel. Stem 19 maart op de SP!

Deborah Eikelenboom