Verkiezingscampagne SP Goirle komt op gang

3 maart 2015

Verkiezingscampagne SP Goirle komt op gang

Op 18 maart mogen wij weer stemmen voor de provincialen staten maar indirect ook voor de Eerste Kamer. Dus zeer belangrijke verkiezingen het voorbestaan van het kabinet hangt ervan af. Waar de SP mee wil afrekenen. Ook SP Goirle voert daar campagne voor.

Allereerst hebben wij drie raadsleden in Goirle op kieslijst van Brabant staan voor de provincialen staten. Stijn van den Brekel op plaats 21, Deborah Eikelenboom op plaats 29 en Arno de Laat op plaats 45. Zij staan erop om wat Goirles bloed door de lijst te laten stromen en de Goirles sociale stem een plek te geven.

Verder staat de SP 5 en 12 maart op de weekmarkt in Goirle om te flyeren en in gesprek te gaan. Op zaterdag 7 maart staat de op de Hovel en in het winkelcentrum van Hilvarenbeek, dat sinds kort ook bij afdeling Goirle hoort. 14 maart is er op de Hovel een verkiezingsmarkt met andere partijen en de SP natuurlijk ook.

Zo weet u waar wij te vinden zijn. Afgelopen zaterdag was de SP ook op de Hovel en ontving veel positieve reacties.