Vier de dag van de democratie in Goirle

10 augustus 2017

Vier de dag van de democratie in Goirle

Een selfie met de burgemeester, rondleiding van een wethouder, quiz met een ambtenaar, een mauw- en ideeënmuur of een workshop Raadsvergadering. Het kan allemaal in het gemeentehuis op 9 september, dan is het namelijk de Dag van de Democratie.

In Goirle vinden de politieke partijen en dus ook de SP deze dag zo bijzonder dat we besloten hebben een aantal leuke dingen te gaan doen in en rondom het gemeentehuis. Binnen de gemeente zijn we druk aan het voorbereiden om er een boeiende en gezellige dag van te maken.  Wij als SP zijn er ook om u te woord te staan om actief te worden bij een partij. Ons raadslid Stijn van den Brekel doet een workshop voor jongeren, hoe ze actief kunnen worden in de politiek.  Zet ‘m maar in je agenda: Zaterdag 9 september, vanaf 10.00 uur tot… Dag van de Democratie! We heten je van harte welkom!

NB: Houd het Goirles Belang en de pagina van Wij Goirlenaren in de gaten de komende weken. Er volgt nog een prijspuzzel en meer informatie over het programma!