Info avond SP over Europa met Jannie Visscher

27 april 2019

Info avond SP over Europa met Jannie Visscher

Foto: SP

Woensdag 8 mei komt Jannie Visscher de nummer 2 van de SP lijst voor de Europese verkiezingen van 20.00 tot 22.00 uur in het cc Jan van Besouw. De SP is voor Europese samenwerking maar tegen een Europese superstaat. Wat wil de SP wel en niet Europees regelen? Wat wil de SP met de Euro en arbeidsmigratie? Dat vertelt Jannie Visscher u dan in Goirle.

Deze bijeenkomst is voor mensen die nog niet weten wat ze gaan stemmen 23 mei of een stem op de SP overweegt.  SP leden zijn natuurlijk ook welkom. Dus ben je geïnteresseerd in de Europese verkiezingen of twijfel je, kom en stel je vragen aan Jannie Visscher.

Jannie Visscher heeft veel politieke en bestuurlijke ervaring als SP-wethouder van Groningen van 2006 tot 2014. Ze woont nu in Eindhoven waar ze van 2014 tot 2018 ook wethouder was en nu raadslid is. Nu staat ze op de SP lijst voor de Europese verkiezingen. Ze heeft als wethouder natuurlijk ook de nadelen en voordelen ervaren van de EU, bijvoorbeeld op het gebied van Europees aanbesteden oftewel de marktwerking.

De toegang is gratis en er is koffie en thee. SP Goirle heet u welkom op 8 mei.

Tot dan en een sociale groet,

SP Goirle