SP komt deze zomer naar Riel

2 augustus 2020

SP komt deze zomer naar Riel

De SP komt 4 zaterdagen in augustus bij u langs de deuren in Riel om te buurten met u vanaf 8 augustus. De SP wil zo van Rielenaren te weten komen wat er speelt en of wij zaken kunnen oppakken als SP.

We bezoeken nu Riel omdat de SP regelmatig benaderd wordt over overlast van de doorgaande weg en stankoverlast van landbouw en/of houtstook. Wij willen via dit dorpsonderzoek te weten komen of deze problemen voor meer mensen gelden. Daarnaast of er andere zaken leven of waar behoeften aan is in Riel zoals de groenvoorziening, woningen voor jong en/of oud of andere voorzieningen. Wij hopen door de gesprekken meer over Riel te weten en zo beter ons werk te kunnen doen als SP. Door gesprekken ter plaatse kunnen we ons beter inleven in de situatie in Riel, dan raadsstukken alleen.

Wij zorgen met een rode loper voor de 1.5 meter, wat helaas nodig blijft. Als u ons wilt ondersteunen en er zeker van wil zijn dat we langskomen bel of mail ons 013-5342970 of goirle@sp.nl

Hopelijk zien wij u in het zonnige Riel op zaterdag 8, 15, 22 of 29 augustus.